Opravy turbíny 745i

jirka7
Člen klubu
Příspěvky: 30
Registrován: ned 07. bře 2010 10:23:07
Bydliště: Praha 4 tel. 733329906
Kontaktovat uživatele:

Opravy turbíny 745i

Nový příspěvek od jirka7 »

Od pořízení proběhla výměna klíňáku a řemenice na servu (při nehodě u bývalého majitele utrpěla jistou újmu na zdraví a byla vyosená...)
Měnil se kabel od cívky na rozdělovač. Byl trošku děravý což dělalo problémy jak na motoru,tak i u převodovky...
Opravovali sme ventil na nivomatu, ale budem ho dělat ještě jednou,protože sice už drží tlak ale neodpouští. Takže po chvíli se nafoukne naplno a nedá se s tím jet..
Také proběhlo mírné rovnání plechu pod bandaskou na ostřikovače,která se kvůli tomu i měnila.
Všechno vesměs dělal Jiřina a já sem mu u toho podával nařadí :-)

Ještě je toho spousta na dodělání. Teď čekám ve frntě k Jirkovi na dílnu aby se zas něco udělalo...
jirka7
Člen klubu
Příspěvky: 30
Registrován: ned 07. bře 2010 10:23:07
Bydliště: Praha 4 tel. 733329906
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy turbíny 745i

Nový příspěvek od jirka7 »

Po opravdu dlouhé době již funguje nivomat, kde byly prorezlé trubky a ventil nivomatu nefungoval jak měl. Byl vyměněn čip na jednotce za čip od firmy Miler. Aute jde teď moc pěkně za plynem a nástup turba je ostřejší. Mile mě minulý víkend překvapilo, jak je hezky sedmička vyvážená. V porovnání proti e34 535i je možná ještě líp řiditelná ve smyku. Na internetu sem našel graf z dynamometru z turbíny při tlaku 0,5bar a 0,9bar. Už se nedivím, že je to takový zážitek při zrychlení :-)
Tenké je 0,5bar a tlusté 0,9bar
Tenké je 0,5bar a tlusté 0,9bar
e23 745i
Jirka1209
Příspěvky: 133
Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy turbíny 745i

Nový příspěvek od Jirka1209 »

To ladíte tu tmavou sedmu v manualu co měl Jirka v dílně? Je to velice pěkná kára.Jízda v ní musí být pěkný zažitek.
jirka7
Člen klubu
Příspěvky: 30
Registrován: ned 07. bře 2010 10:23:07
Bydliště: Praha 4 tel. 733329906
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy turbíny 745i

Nový příspěvek od jirka7 »

Ne ne, já mám sérii s automatem. Je tmavě zelená a má nenalakovanou střechu a LP blatník. Stála tam taky poměrně dlouho.
e23 745i
Jirka1209
Příspěvky: 133
Registrován: čtv 21. říj 2010 8:18:55
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy turbíny 745i

Nový příspěvek od Jirka1209 »

aha tu jsem neviděl . Jednou bych se chtěl pořádně povozit v 745,měl jsem dobrou 735 a i s ní se daly dělat dost dobré kousky
Uživatelský avatar
jirina
Moderátor
Příspěvky: 505
Registrován: ned 24. kvě 2009 19:28:28
Bydliště: Klecany /bmw6klub.cz/ bmwtuning.cz/ - TECHNIK klubu, T-603433103
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy turbíny 745i

Nový příspěvek od jirina »

ta tmava sedma v turbu je Martina a je v ni cip(Miller), celokovove tesneni pod hlavou(Cometic),ventil turba s regulaci - 0,7 - 1,4 bar (Miller),pop of ventil pro odfuk tlaku v sani,regulator tlaku paliva(serizeny na 4,2bar), merak bohatosti smesi a vylepsene chlazeni, spojka z M5 e34 -3,6 jeste se zvysenym predpetim pritlacaku, 5rychlostni manualni prevodovka a samosvor, melo by to dosahovat vykonu 286 ps ,410 Nm pri tlaku 0,7 a 385 ps, 490 Nm pri tlaku 1,4 / jinak tato uprava byla jiz provedena s originalnim automatem ktery ale pri ceste z Vysokeho Myta umrel z duvodu neuneseni krouticiho momentu v menici , jedeto velmi dobre a nyni je auto zagarazovane a pri unorovem nastartovani jsme zjistily unik benzinu na liste se vstriky tak to budu muset pregumickovat
e24-635B9,635B7,650V12,633i-2x/e23-745iT-3x,735i,732i/E12-535iT,520,518/E21-323 C1,323i/e9-2.8Cs/E10- 02ti A1,02tii A2,02tii cabrio,02ti racing/E28-520i-2x,525i,535i MTECH/E30 318is,325i/E39-525Tds/E32-740iA,735 B11/E38-750iL
Odpovědět